sunnuntai 14. helmikuuta 2016

TuutTuutTuuut


Hellou!
Tänään  onkin jännät paikat  kun illala suuntaan kohti Raumaa! Hirveä stressi kun  ekaa kertaa matkustan yksin junalla  pitempää matkaa jossa on  jopa vaihto ;__;  so scary ! 
Pakkasin  paripäivää sitten  suuimman osan nukeistani mukaan ja voi  jessus että laukku painaa ja toivon että jaksan sen  raahata perille  asti. Mukaan otin tosiaan uusimman  msd kentaurini, souldollin aehaelin jonka hahmo  hylkäsi kuorensa mutta onneksi on uusi jo kehitetty,  Fleur ja Mei  normaalit msd kansaa edustamssa kokonsa  puolesta, Sana yosd kentaurini sekä uni kaksoset Halla  ja Haave. 


Haave itseasissa tulee minulle  käsimatkatavaroihin viihdyttämään minua  tosin kuin siskonsa joka on  pakatti tiiviisti muiden kanssa.. Olen siis  viikon Raumalla  ja kiusaan kaveriani Jessyä, joka tulee myös vastaamaan kuvista koska en  itse ota kameraa mukaan ollenkaan. 


Minun  oli ihan  pakko päästä avautumaan vielä tänne kuinka tuo junamatka  minua  jännittää , mutta jos ja kun löydän perille niin luvassa on mukava viikko, ja mahdollisesti  myös naamattomat  nukkeni saavat hahmonsa mukaisen  meikin  häneltä . 

Eikai sitten muuta kuin Raumaa kohden!

Dollover



4 kommenttia:

  1. Tsemppiä junamatkaan! Itteänikin ahistaa aina, jos joutuu yksin matkustamaan vierasta reittiä ja sitten kun mun suuntavaisto on mitä on... :')
    En kestä, kun Haave on aina niin nättinä! ;3; ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että joku muu jakaa tän saman, viel ois pari tuntii ennen lähtöö ja se tampere helevetti edessä, etenkin kun joudun odottamaan melkeen 2h asemalla (yöllä) että seuraava juna lähtee sitten poriin .

      Haave ja muutama muu miun nukke sai uudet peruukit tässä jonkin aikaa sitten, ei vain ole tullut kuvattua, Haavekkin saa uuden meikin tällä reissulla .

      Poista
  2. Minuakin aina jännittää mennä yksin mihinkään, mutta onneksi olen aina perille päässyt :D Onnea matkaan ja pidähän hauskaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Reissusta kotiuduttu ja selvitty ihan kunnialla, oli mukava reissu eikä se juna rumba ollut niin paha mutku luontainenjännittäjä :D

      Poista