maanantai 30. maaliskuuta 2015

Pitkän ajan kuulumiset


Heippa vain, Dollover pitkästä  omatuntonsa kanssa täällä kirjoittelee. En edes oikein tiedä mistä minun pitäisi aloitaa  tämä kirjoittaminen, kun niin paljon on tullut  ''tehtyä'' ja jätetttyä kirjoitamatta ja nyt se sitten kostauttuu minulle. Muttta kuitenkin , nyt kun löysin taas nämä tunnukset niin on aika  vetää  pienimuotoinen katsaus.  Pahoittelen kuvien laatua, kaikki ovat samsungin note 3 puhelimellani otettuja joten laatu heittelee aina välillä koska olen ollut laiska  järkkärin kanssa, eikä sitä ole minulla aina ollut koska se kävi jälleen mutkan  äidin kanssa ulkomailla. Mutta nauttikaa.



Aloiteaanpa vaikka ostoksista,  joulun aikaan facebookin ihmeellisessä maailmassa nappasin itselleni useammankin tuotteen, ja nämä sarvet olivat yksi niistä monisa ihanuuksista jotka minulle  tulivat. Näiden olisi tarkoitus mennä Mielille käytöön kunhan kotiuttuu. 


Fleur sai myös  itselleen ikioman mekon näistä joulun markkinoisa facebookissa.


Ai'lle taas tuli  hommattua ihan foorumin kautta tämä hattara peruukki kun edellinen hattara poistui keskuudestamme.





Yukiia tuli haetua  Oulusta minulle ompelu koekaniiniksi ,vielä en ole saanu tosin  juuri hänelle ommeltua.  Ja tällä hetkellä odotan  hänelle meikki paikkaa kuin kuutta nousevaa koska haluan tytön  valmiiksi :/ Noh oonneksi Lorena nauttii jälleen  hänen  seurastaan.






Ja sitttten varmaan suurin asia  mikä minun nukke-elämässä oon muuttunut. Taloon on tullut iso nainen ja se tuli todella nopeasti.  Tilasin tämän kropan Sadollilta 3.2. ja se  saapui  suomeen 10 päivässä :O! Olin todella onnekas tämän kanssa.. tilasin myös   lisäosia  ja sunn muuta kivaa siinä  samalla . Hänelle onn tulossa sitten pää toiselta firmalta, kun Sadollin omat päät eivät miellyttäneet minua tarpeeksi niin Little monican Roselyn  tulee tämän kropan täydentimeksi :) 

Tässä oli kaikki tällä kertaa, kun en viitsi tehdä kilometri postausta. Pian kuitenkin  jälleen kun  on maeriaalia jemmassa nyt 2 postauksen verran  kun sain kuvattua  kunnolla minulle saapuneita asioita ja tulipahan pitkästä aikaa kuvatttua myös ihan kunnon proppien kanssa nukkeja :)

Dollover kiittää.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti