torstai 24. huhtikuuta 2014

Mappelalla on uusi pipo


Heippa taas vain kaikille !
Nyt vihdoin ja viimein sain kuskattua kameran tuonne omaan asuntoon ja eilen sain aikaiseksi sitten räpsiä muutamia kuvia  tylsyyden takia kun netti ei toimi _vieläkään_ että saisin hoideltua sosiaalista online elämääni.. miten niin muka olen  addiktoitunut  tietokoneen käyttäjä .. pois se minusta!
* kröhöm*



Silloin kuin Fleur tuli minulle, taisin mainita että sain myös lahjaksi Elinan tekemän piposen. Siitä en saanut tuollon kuvaa aikaiseksi, tai jos sain niin on se kuva  kyllä mielestäni syöpynyt johonkin. Hattuhan ei ihan ollut Fleurin tyylinen, jotta se hänen käyttöönsä olisi jääny, mutta kaikki ruokainen Mappela taas hyökkäsi pipoon kiinni ja huusi että ''MINUN!''



Samalla kun otin Mappelasta kuvia kaivoin myös tämän miehen tyngän kaapista ja vaihdoin hänelle vaatteet, en voi muuten käsittää mihin ihmeeseen olen hukannut yhdet mustat miesten housut ! Herra omistaa tasan 3 housut ja niistä ne  parhaimmat onnistun hukkaamaan.. itku tulee kun niitä ei löydy mistään vaikka kissojen ja koirien kanssa olen etsinyt. Ja tarkka silmäisimmät huomaavat varmaan myös että hänen silmänsä ovat eriväriset kuin yleensä. No  mie kasasin Yukiia kokoon (  neiti oli 4 palasena laukussa minulla kuljetuksen takia) ja sitten näin Mappelan ruskeat silmät tarvike laatikossa. Joki älynväläys kävi että  kokeilempa näitä.. ja kyllä muuten kannatti kokeilla, en luovu näistä enää ikinä !... Paitsi että Taichin nykyinen moldi tulee vaihtumaan tämän vuoden aikana, ennen kesää minulla olisi tarkoitus laittaa myyntiin tämä nykyinen malli.

Mainitaanpa vielä tässä että Yukiia on päivitetty nyt myös nukkelistaan ja hänestä voi tietoja  ja taustoja mennä lueskelemaan jos haluaa.



SpinOff-tarinat ovat nyt lähteneet käyntiin, mainitsen siitä ensimmäisen kerran erikseen, mutta jatkossa en luultavammin tule enää  ''mainostamaan'' sen kummemmin. Ensimmäinen osa on lähinnä romantiikan kipeän oman itseni lääkitsemistä kun oli vain sellainen fiilis että nyt tarvitsen oman mielenterveyteni kannalta ''hömppäromantiikkaa'' 

Dollover




2 kommenttia:

  1. Haha, voin hyvin kuvitella miten Mapu (annoin Mappelallu juuri uuden lempinimen? :o ) nappaa pipon itselleen > u < Taichille sopii ihanasti pinkit pöksyt, herran suklaasilmät ovas myös ihanat. <3 Odotan innolla spin-offia, itekkin kun tykkään romantiikasta ; u ;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakkaalla lapsella monta nimeä, mapu on hyvä lisä :D♥
      Taichia tulee kuvattua aivan liian harvoin, raukka kun tosiaan on mies ja miehet on aina mun käsis paljon tylsempiä käsitellä kuin tyttöset , johtuskohan siit et tytöillä on pitsihepeneet.
      Vaikka Taichissa tosin piilee potentiaalia vaikka mihin ! Mun pitäs saada itteeni vaa niskast kii ja ruveta touhuilee... pinkit pökät ja suklaasilmät toi kyllä mieheen uusia tuulia.

      Spinnarit tosiaa pyörähti käyntiin, kiva että romantiikka kelpaa muillekkin :D

      Poista